Επωνυμία
Αυτό είναι εξαιρετικά σημαντικό γιατί αυτό είναι το όνομα της επιχείρησής σας, το λογότυπό σας, το σήμα σας, η προσωπικότητα της επωνυμίας κ.λπ. Συχνά, τα brands εξελίσσονται και αναπτύσσονται με την επιχείρηση προκειμένου να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πελατών και των αγοραστών. Θα πρέπει να έχετε τουλάχιστον ένα brand name (εμπορικό σήμα), ένα κοινό-στόχο και να γνωρίζετε πώς το brand personality (η προσωπικότητα της επωνυμίας) σας θα συνδεθεί με το κοινό-στόχο σας.
Ιστοσελίδα

Εάν μόλις ξεκινάτε, πολύ πιθανό να μην έχετε τεράστιο προϋπολογισμό για να δημιουργήσετε μια ιστοσελίδα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορείτε να έχετε μια υπέροχη ιστοσελίδα. Θα πρέπει να την κάνετε απλή και εύκολη για τους χρήστες ώστε να βρουν αυτό που ψάχνουν. Πρέπει επίσης να βεβαιωθείτε ότι η ιστοσελίδα σας έχει γρήγορους χρόνους φόρτωσης και ότι δεν χάνετε άτομα πριν ακόμη δουν την ιστοσελίδα σας!
Πρέπει επίσης να βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας είναι βελτιστοποιημένος για κινητά. Αυτό σημαίνει ότι εάν κάποιος χρησιμοποιεί το κινητό τηλέφωνο ή το tablet του, θα πρέπει να έχει κι αυτός μια εξαιρετική εμπειρία περιήγησης.
Περιεχόμενο
Το περιεχόμενο καλύπτει πολλά διαφορετικά πράγματα. Συνήθως οι άνθρωποι σκέφτονται blogs όταν ακούν για περιεχόμενο. Ωστόσο, το περιεχόμενο μπορεί να είναι οτιδήποτε εκπαιδεύει τους πελάτες σας για την επιχείρησή σας. Οι πιθανοί πελάτες θα επισκεφθούν την ιστοσελίδα σας για να δουν αν το περιεχόμενό σας μπορεί να σχετίζεται με αυτούς και τι χρειάζονται. Καλό είναι να εφαρμόζετε το “pull-marketing” που σημαίνει ότι είναι μη ενοχλητικό και κάνει τους πελάτες σας να έρχονται σε εσάς.
Μια άλλη μορφή μάρκετινγκ περιεχομένου είναι το μάρκετινγκ μέσω email! Αυτός είναι ένας οικονομικά αποδοτικός τρόπος για να μείνετε συνδεδεμένοι με τους πιθανούς ή τρέχοντες πελάτες σας.
Φυσικά, μια άλλη μορφή μάρκετινγκ περιεχομένου είναι τα social media που αποτελούν κυρίαρχο κομμάτι της καθημερινότητας των ανθρώπων και ενώ είναι πολύ σημαντικά, δεν θα πρέπει να αποτελούν τη μοναδική εστίασή σας. Πιθανοί πελάτες θα επισκέπτονται τα προφίλ της επιχείρησης σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προκειμένου να βρουν περισσότερα για εσάς και την επιχείρησή σας. Πολλές επιχειρήσεις έχουν χρησιμοποιήσει τα social media για να αυξήσουν την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα τους, ωστόσο, η οργανική κίνηση δεν είναι όσο αυξημένη θα ήθελαν. Αυτό σημαίνει ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αν και σημαντικά, δεν αποτελούν από μόνα τους το καλύτερο μέσο για αύξηση της επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα σας.
Διαφήμιση

Αυτή μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας να αναπτυχθεί ουσιαστικά και το καλύτερο είναι ότι δεν χρειάζεστε πολλά χρήματα για να ξεκινήσετε! Αυτό είναι το πιο σημαντικό στοιχείο που δεν γνωρίζουν πολλές επιχειρήσεις.
Εάν μόλις ξεκινάτε, αυτό που σίγουρα πρέπει να κάνετε είναι το remarketing (επαναληπτικό μάρκετινγκ) σε άτομα που έχουν ήδη επισκεφτεί την ιστοσελίδα σας. Έδειξαν ενδιαφέρον, και τώρα προβάλλοντας μια διαφήμιση πρέπει να «σφραγίσετε τη συμφωνία»! Το digital advertising είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να το κάνετε αυτό, χωρίς να χρειάζεται να διαθέσετε πολλά χρήματα.
Με το digital marketing, μπορείτε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας και να μετατρέψετε τα ενδιαφερόμενα άτομα σε πελάτες. Αυτοί είναι οι τέσσερις τομείς του digital marketing που πρέπει να έχει κάθε επιχείρηση για να προετοιμαστεί για την επιτυχία!
Θέλετε να έχετε περισσότερη επισκεψιμότητα, δυνητικούς πελάτες ή πωλήσεις; Τότε είναι ώρα να συζητήσουμε.