Ως μικρές επιχειρήσεις το να χρησιμοποιείτε την ψηφιακή διαφήμιση για να προωθήσετε τις επιχειρήσεις σας έναντι άλλων τύπων διαφήμισης όχι μόνο θα σας εξοικονομήσει χρήματα, αλλά θα κάνει τις προσπάθειές σας αποτελεσματικότερες. Ας δούμε γιατί αυτό!
Κόστος Διαφήμισης στα Social Media
Το κόστος της ψηφιακής διαφήμισης σε σύγκριση με άλλα μέσα όπως το ραδιόφωνο και η εκτύπωση, είναι πολύ μικρό αν αναλογιστεί κανείς τα αποτελέσματα που φέρνει. Όταν καθορίζουμε τι τύπο μέσων πιθανά χρησιμοποιούν οι πελάτες σας, ρίχνουμε μια ματιά στο CPM. Το CPM είναι το κόστος ανά χίλιες εμφανίσεις στη διαφήμιση σας. Αυτό σημαίνει ότι η διαφήμισή σας μπορεί να φτάσει σε 1.000 άτομα με ένα κόστος της τάξεως των 10 €.
Μπορείτε να μεγιστοποιήσετε την προσέγγιση χρηστών και τη συχνότητά της διαφήμισης σας. Θέλουμε πάντα να διασφαλίζουμε ότι προσεγγίζουμε αρκετά άτομα, επειδή μόνο ένα ποσοστό αυτών πρόκειται πραγματικά να αναλάβει δράση από τη διαφήμισή σας.
Συχνότητα Διαφημίσεων
Εκτός από την προβολή της διαφήμισής σας στα social media, χρειάζεστε υψηλή συχνότητα. Αυτό σημαίνει ότι οι χρήστες θα βλέπουν την προσφορά σας ξανά και ξανά. Μπορείτε να επιτύχετε τόσο την προσέγγιση χρηστών όσο και τη συχνότητα με την ψηφιακή διαφήμιση, ακόμη και με μικρό προϋπολογισμό.
Αφετέρου, εάν έχετε μια ραδιοφωνική διαφήμιση, για παράδειγμα, πιθανότατα δεν θα έχετε τη δυνατότητα να βρίσκεστε σε πολλούς σταθμούς πολλές φορές. Η εκτύπωση είναι επίσης πολύ ακριβή και συνήθως οι επιχειρήσεις το κάνουν μόνο μία φορά (ή μία φορά για ένα καθορισμένο χρονικό διάστημα.) Αυτό δεν αρκεί για να προσεγγίσετε αποτελεσματικά το κοινό-στόχο σας ή να προβάλλετε τη διαφήμισή σας σε υψηλή συχνότητα.
Το επόμενο σπουδαίο πράγμα για την ψηφιακή διαφήμιση είναι ότι θέτει πραγματικά τις μικρές επιχειρήσεις στον ίδιο ανταγωνισμό με τις μεγαλύτερες. Εάν χρησιμοποιείτε social media διαφημίσεις στην επιχείρησή σας, τότε πιθανότατα απευθύνεστε στο ίδιο κοινό με τους μεγάλους. Ακόμα και με έναν μικρό προϋπολογισμό, μπορείτε να πετύχετε τους στόχους σας και να προβληθείτε στους ίδιους ανθρώπους με τις μεγαλύτερες εταιρείες.
Στόχοι Διαφημίσεων
Η ψηφιακή διαφήμιση είναι επίσης πολύ αποτελεσματική και αποδοτική. Στοχεύετε άτομα σε συγκεκριμένη τοποθεσία ή συγκεκριμένο κοινό-στόχο. Οι τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές διαφημίσεις αγοράζονται από ένα πολύ ευρύ κοινό – κάτι που είναι υπέροχο αν έχετε τεράστιο προϋπολογισμό. Ωστόσο, εάν ο προϋπολογισμός σας είναι μικρότερος, τότε πρέπει να προσεγγίσετε τα ακριβή άτομα που θέλετε. Αυτό μπορείτε εύκολα να το κάνετε με την ψηφιακή διαφήμιση.
Απόδοση Διαφημίσεων
Τέλος, μπορείτε να βελτιστοποιήσετε και να δείτε την απόδοση των διαφημίσεών σας σε πραγματικό χρόνο. Όταν προβάλλετε μια τηλεοπτική διαφήμιση ή μια ραδιοφωνική διαφήμιση, δεν μπορείτε να παρακολουθείτε πόσο καλά λειτουργεί η διαφήμισή σας τουλάχιστον όχι σε πραγματικό χρόνο. Με την ψηφιακή διαφήμιση, μπορείτε να δείτε τα αποτελέσματα σχεδόν αμέσως και μπορείτε να κάνετε αλλαγές ανάλογα με τις ανάγκες. Αυτό σημαίνει ότι πρόκειται να πληρώσετε λιγότερα και να κερδίσετε περισσότερα!
Θέλετε να έχετε περισσότερη επισκεψιμότητα, δυνητικούς πελάτες ή πωλήσεις; Τότε είναι ώρα να συζητήσουμε.